Fest ikväll eller?

Hejsan alla!

Godmorgon, idag vaknade jag jättetidigt ju, helt fel. Men idag blir de förhoppningsvis feest, för idag är jag frisk och har absolut inte ont i mina mandlar längre och ingen feber. Men om de nu blir fest måste jag fan ta mig åka till Nova lund men min käre fader och Mellis och köpa nått fint fint. Fast behöver ju iegntligen inte de har ju en massa fina grejer i min gadrobe men men alltid kul men nya grejer. Men nu ska jag fixa mig ringa mella och få upp min pappa ur sängen så vi kommer i väg någon gång.

Men i går kväll fick vi strömavbrott, igen ... Händer allt för ofta på min gata nu . Så satt hemma med Emilia och min pappa och spelade poker i mörkret, sen bestämde sig Emilia för att ringa eon för att klaga lite, men dem ville vist inte svara, hahah. Sen försvann Emilia hem sen hamnade jag i sängen vid halv 1 nått.
Men vi hörs mer sen Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0