Festligheter i går


Igår var det fest hos Gustav väldigt kul, orkar inte lägga upp fler
bilder för mina jäkla mandlar sticker ut ur halsen. Och kan fan ta mig
inte svälja och de gör jätte ont :(

Men idag så har jag bara varit hos mellis, sen stack vi till lödde, och där
gick vi först en runda på center syd sen vidare till centrum för att
fixa kebababba. Mhhh gottis och tjuckis var det. Sen blev de skräckis
för hela slanten, riktig rysare, men mins tyvärr inte vad den hette haha.
Typiskt mig.

I morgon måste jag till center syd för att handla lite grejer till resan dvs;)
hahha de vet ni inget om ha ha ah, det får ni allt se sen.
Sen måste jag ju till Klara för att hämta resterande kläder.
Men saken är att det snöar väldigt mycket här nere i Skåne,
inte vanligt att se de nä.
Men nu ska jag titta film och dricka te med honung mums.
Ha det super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0