Tjoohooo

Heeeeeeeeeeeeeej!
Då har man då kommit hem från jobbet, gick ganska snabbt idag det var
dvs faktist kul att jobba idag. Men är suuuper trött ändå för somnade inte
förens typ vid kanske halv 3, för pratade med Nicke i telefunkt och sjöng
för mig, fråga mig inte varför haha ! Gick upp vid 8 för att min Morfar
skulle köra mig hem till han sen skulle jag gå där i från till Center syd,
helt okej kallt ute på morgonen.
Blev också lite impulse köp idag också, typ ne tröja från gina och en mascara.
Men nu sitter jag bara hemma precis städat väntar på mat och på att
mellis ska komma hem så man kan gå ut och vandra och bränna
lite fett, lika bra måste ju tänka på beachen 2010 ju :D 
Men hörs sen hajhaj.


Hahaha fyfan skrattar gör man på bilden


jaha där kom läpparna fram :D






Nääe fy vad låten är bra!
Europe- New love in town

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0