Trött och sur men ändå...

Trött och sur men ändå glad för är ledig i morgon!
Heeejsan, idag har man varit i skolan, det var ett tag sen.
Men "råkade" försova mig. Haha, nä men orkade verligen
inte börja skolan vid halv 9 och gå upp redan vid 6.
HA glöm de, så bestämde mig för att sova någon timme
till, så kom till skolan vid 10 kanske haha.
Men i morgon är jag ledig, eller ja typ, jag ska klippa
mig och färga håret. Ska försöka bli lite blondare.

Och vad händer resten av vecken då ?
Joo, fredag blir de skola, sen blir det
jobb från 16-20 på center syd.
Lördag fiieest, söndag ta det lungt?
Kanske feeist igen, är dvs ledig
på måndag, skönt skönt dvs.

Men nu ska jag titta på Hipphipp
och dricka lite vatten :) haha
Ha det bra puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0